Juni 14, 2010

Idag var Kevin på Fritids medans jag jobbade. Nu e han ledig från Fritids i 2 dgr. Han ska vara hos sin gudmor o hennes familj. Då får han också känna utav sommarlovet lite :-) Jobbar nämligen kväll imorn o sen dag på onsdagen...

Sen när vi kom hem tog jag tag i disken o sen tvättade jag 2 maskiner. Tycker det e så skönt att få någe gjort. Dammsuga får jag göra imorn...

Vill även åka ner på Åhlens o handla plåtburken till Kunga bröllopets ära. Såhär fin e den:


ÄLSKAR DEN!!!!! Tänkte ha kaffe eller lös thè i den... Efter bröllopet ska jag försöka få fler saker billigare om det finns kvar...

Fotbollskläderna kommer att gå på 500kr istället för 890kr och det får man vara nöjd med. Det e ju ändå 1 par strumpor, shorts, tshirt, overall. Allt i Adidas ;-) Vi har ju en sponsor RAPID


                        
Sen får killarna en väska också det blir så fint ,,,

Nu ska jag sova jag har redan sovit en liten stund :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0