Solig dag i juni

Vi har haft det bra. Igår tvättade jag bilen hos min kompis, men det gick väl sådär efteråt kom vi på att man kanske skulle ha torkat med en trasa ;-)






Vi grillade där för han bor i hus, det känns så avkopplande att komma dit o bara vara. Det e lantligt belagt. Vi åt lite av varje korv, kött, sallad, tacochips, potatis o potatisallad ;-p
Sen spelade vi lite Wii-Bowling. Men den här var inte lika bra som Susas.... Jag ville köra en riktig turnering men det ville ej dem andra haha....

Jag har haft min gudson hos oss i natt. Så trevligt att han själv ville följa med oss. Så idag blir det att åka till Parken Zoo. Men vi hoppar nog badet idag. Skulle verkligen behöva sola lite så får se om jag gör det med syrran senare. Vill ju umgås med henne med... Allt ryms ju på 1 ledig dag ;-))

Nej nu ska jag äta frukost o sen ska jag hjälpa min son med en sak han vill ha gjort...

kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0