22.6.2010

Igår var jag ledig och då passade jag o min syster att få massage hos Katja. Sen på kvällen var det dags för fotbollsträning för min son. Men jag o Marielle (min lill-lillsyster) kollade mest på min systersons träning, dem var så roliga... ;-)
Sen åt vi lax till middag, det smakade gott...

Idag var det dags att jobba igen som vanligt :-((...Men det går fort, jag blir bara lite trött på det "ibland".. Känns som ett dagis med mig som yngsta hönset just förtillfället ( av oss ordinarie-personal) Vi har jätte fina yngre vikarier då e man inte ung längre utan medelålderskärring ;-)

Jag ringde syrran efter massagen, jag fick det genom jobbet idag, lyxigt. Men ack så VIKTIGT o skönt.... Hon hade inte så mycke att göra så hon kom ner till bilen o sen körde vi till Fritids för att hämta Kevin. Dem hade bastat o gjort en massa roligt där.

Imorn ska dem till Parken Zoo. Det blir en massa sånt just nu, men det e ju roligt för han o resten av kidsen.

 
                               ( fr ParkenZoos hemsida)

Jag, Kevin, Marielle och Amelia åkte o handla ingredienser till hemlagad kinawok-gryta.

Röd Paprika
Lök
Morötter
Grillad kyckling
Gröncurry o Bambuskott-cocosmjölk
Ris
vitlöksklyftor i chilisås
soja

SÅ HIMLENS GOTT!!!!

Kevin
ville ha en billys panpizza, så det fick bli så....

Kevin e ute måste ropa in honom så han somnar ca 21,00... Svårt att få honom i säng tidigare när det e ljust ute o han har ju sommarlov fast tidiga mornar ändå. TYVÄRR. Nästa vecka e han hemifrån en hel vecka :-( Han har gråtit för det stackarn, men det ska väl gå bra...

Ha en jätte bra kväll. KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0