Midsommar 2010


Kevin kom hem med denna bukett på torsdagen, vilken fin <3
Vilken perfekt midsommar det vart!! Först jobbade jag efter lite sömn på natten :-(... Jag var ute men det vart ingen grillbuffè för det hade brunnit i grillen... eller nåt!!??
Jag drack inte mycke men jag vart jätte dålig tror jag satt i solen för mycke, åt för lite o drack alkohol som var boven.. 

Sen kom Kevin hem efter att jag jobbat färdigt. Jag, mamma, Kevin o Marielle åkte till Västerås. Till min moster.. Vi var o handla lite komplitering till midsommar-maten. Min syster hittade även 2 "tjocktröjor" för 199kr jätte snygga!! Varför köpte inte jag en sån?? Får kanske åka dit imorn för jag ska tillbaka till V-rås då... Biltema iallafall....

 Idag var vi till Vallby Friluftsmuseum, där finns det levande djur som geter, hästar, kaniner, grisar osv... Fina gamla byggnader och mysiga lantäffarer, riktigt riktigt mysigt ställe.... Dit ska vi garanterat igen!!










Jag har en fin son!!! Han sa idag att han är lyckligt lottad att få ha mig som mamma. Mitt mammahjärta var så stolt att jag höll på att spricka av lycka. Tack Kevin älskar dig!!!!!!!!!!!! <3

Ha en fortsatt trevlig midsommardag!!! heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0