Vad finns det för folk?

Jag fattar inte varför en viss person lovar saker och aldrig håller sina löften!!?? Så svårt att vara som vanligt folk, att ha vett i skallen.... Men han kan få vara från o med nu. Vill verkligen inte ha med honom att göra längre. Trodde man kunde lita på honom nu när vi äntligen blivit vänner. Men han e ff en skitstövel!! Fick ett sms nu lite för sent!! ARGHH

Nog om det ;-)

Jag jobbade kvällen idag. Ogillar att jobba kväll om det inte går som det ska. Annars e det skönt man slipper tänka för andra bara jobba individuellt. Men nu e det ett tag tills jag jobbar kväll tror jag hahaha kommer ej ihåg schemat i huvet... Får se hur man kommer upp imorn har ont i sidan. Tror det e ryggen som krånglar, behöver massage!!! Gällivare-kompisen kom hit nu!! :-D

Jag tror det blir att åka till Ljusdal i sommar. Saknar Jennie och Razmuz jätte mycke... Hon sa att vi får komma dit ;-)

Nu ska jag kolla lite på tv o sen läsa för att ev somna snart.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0