Hej

Jag tänkte bara tala om att jag får skriva mer en annan dag för det finns inte riktigt tid för att sitta här just nu.

Iallafall har jag träffat nya chefen o hon verkar vara en chef i min smak, hoppas det e så :-)

Nu e vi hos mamma för hon ska kolla efter Kevin imorn för det e ju stängt på skola/fritids 2 dgr nu.

O min bil e sönder så jag måste antingen gå eller cykla just nu... Men det passar bra för jag började att försöka gå ner i vikt i måndags delmål; 10 kg på 10 veckor hoppas jag iallafall går ner lite ;-) Men alla kilon som försvinner är en seger mot en äckligt stor kropp, vill ej se ut såhär.....

Ha en trevlig ledig dag imorn för jag ska jobba... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0