Helgen vart jätte lyckad!

På fredagen var jag, Kevin, Danne, Melissa o Ella här hemma o myste. Åt lite lasagnette o chips. Visst e det gått men jag åt bara några få chips, så stolt... Taláng 2010 kommer bli konstig, fattar inte att hur Svenska folket tänker... Vi lånar madrass av grannen Annelie.. Hon är så snäll. Nu när jag inte haft någon bil har hon flera ggr frågat om jag vill storhandla eller åka med o köpa blommor osv :-)

På lördagen var vi till BR o köpte en fin cykelhjälm till Kevin:



Sen var mamma barnvakt till Kevin på kvällen/natten för min lill-lillsyrra fyllde 18 år den 15 Maj<3



Vi bakade cupcakes, 18 st, så man kunde ha ljusen på.... Sen bjöd hon även på nachos. GOTT!!!
Jag fick även följa med min syster o hennes kompisar ut. Men kan säga att jag kände mig inte så gammal faktiskt ;-)... Tack syrran för att jag fick uppleva din 18 årsfest, vi ses ju nästa lördag också :-)

Min moster fyllde även år samma dag så där bjöds det på en massa gott med :-) 

Vi hade även en jätte mysig söndag Jag Danne Mimmi o Marielle åt lite frukost eller brunch kan man säga... Nachos o cupcakes... kaffe som tillbehör ;-) Jag fick lite energi så jag gick hem o städa lite o sen kom min moster ett tag..

Jag sov hos mamma o hon sov hos oss. För Kevin stannade hemma igår, han hade kräkits i lördags natt, tor det var för mycke mat sent... Så jag kunde göra mina 6 timmar extra imorn blir det 2 timmar till o nästa vecka 2 till... Det e bara bra när man får jobba lite mer!!! Hoppas det ger en massa pengar!!!

Idag hämtade Tarmo oss till Torsharg, så fick Kevin köra extra träning på fotbollen för första gången, den e varje tisdag. Annars är träningarna mån o tors.. Vi vart bjudna på matg jag valde en grekisk sallad medans Kevin valde en skinkpizza ;-)

Nu ska jag kolla på lite tv sen sova jag sov b´ra lite natten dov var... kram


Kommentarer
Postat av: Marielles frisörblogg

Älskar dig min syster <3

2010-05-18 @ 22:43:59
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0