Jobbarhelg=Kevins pappa helg...

Det kommer kännas tomt när min älskade Kevin ska iväg igen, men det går fort jag tycker det e skönt att veta att han e hos sin pappa när jag ska jobba, annars har jag det största ansvaret för honom. Om han skulle varit hos Heidi eller mormor, då vill jag ju ändå kolla läget. Fast han e ju mycke tryggare hos dem än hos sin pappa. Han vill inte vara där hela helgen men jag kan inte påverka mer än jag gör. Hoppas det snart blir till det bästa för Kevin så han får bestämma lite mer själv. Det e ju allafall hans liv det handlar om!!
Det blir lite konstigt skrivet men det har en liten förklaring....

Jag ska iväg till Amelia direkt när Kevin åker, men jag skulle kunna sova istället! Har liksom ingen större lust till middagen jag o en annan vän har pratat om, den känns så fel pga allt som händer i mitt liv just nu. Personen vet inte vad den gör när den tjatar om saker jag e osäker på :-( Hoppas denne lyssnar på mig o åker hem för att fortsätta kvällen där.... Inge taskigt menat, men jag vill inte....

Det finns en person som jag tänker extra på just nu. Han är speciell....


Nu måste jag ifrån datan annars somnar jag. Ska ropa in min son så vi hinner umgås lite innan han åker...

Ha en underbar fredag! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0