Lite kluven

Vet varken ut eller in när det gäller relationer. Man kan nästintill bli tokig på detta! Det e klart man vill men samtidigt vill man inte. Isf får man visa lite mer respekt mot varann. Acceptera andras "brister" och bristningar hahaha.... Vi får ta en dag i taget o inte skynda så förbaskat fort, det blir bara fel då!!

Idag jobbar jag kväll o Kevin ska till sin pappa över natten. Som jag förstod på min Advokat så e umgänget den samma som hittills, tack Gud du finns nog där nånstans ändå!!?? Att avstå mer tid med sin älskade son vill jag inte han är mitt allt!! Det vet jag att han vet.... Jag o Kevin värsta radarparet hahaha.... Vi kommer alltid ha starkast band mellan oss, o som min väninna sa - Ingen kommer kunna gå i mellan er ni e så sammansvetsade. Riktigt rätt!!!

Får se om jag får sällskap efter jobbet idag, hoppas det annars blir det så ensamt!! Väntar på att min cykel ska komma hem, lite jobbigt att gå fram o tillbaka till skolan 2 ggr men jag har ju inte sett till någon ny bil ännu. Hoppas jag o Micke hittar nån skaplig åt mig snart ;-) Han är så snäll som letar lite åt mig o sen åker vi o kollar på dem, vi har kollat på 2 bilar men dem var inte något av intresse, tyvärr. Börjar bli galen utan bil!!!

Ha en bra dag, måste gå o hämta min lillkille nu..... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0