Min lediga helg <3

På fredagen efter jobbet gick jag o Marielle på promenad till Ica Ekängen. Vi gjorde en god middag till oss, Danne o Annelie.


Grillskiva, ris, bea-sås o en god sallad till.. Så gott :-)

Vi kollade på Talang 2010 semifinal 2.. Det e rätt skoj att bara sitta o kolla på tv, med människor man älskar. Bara vara o inte ha bråttom nånstans...

På lördagen var vi till Parken Zoo på Kommunalarnas Familjedag det var jätte skoj, tyckte vi... Men jag vart lite irriterad på ungar som trängdes, jag var den ända som vågade säga emot. Jag är en finne med Sisu inte en Svenne som bara står o tycker nåt o inte gör nåt åt saken ;-)






Vi åkte 4 karuseller, men det e ingen idè att försöka åka fler när köerna vart så långa.

Maten var väl sådär, men man ska inte klaga det var ju också gratis :-D




En del djur kollade vi också på :-D





Kevin var jätte duktig på att kasta pil o ta sönder ballong. Han vann 2 st fina hammare.



Vi var så duktiga o cyklade till Parken Zoo, vilken befriande känsla det e att få röra på sig det e nästan bättre att vara utan bil på det sättet men vet ej hur det blir me fotbollen imorn nu när man inte har någon bil :-( Man cyklar ju inte till Torshälla, inte vi iallafall....

Vi åkte iallafall till min syrras födelsedags-släktfika. Smörgåstårta o marängsviss, gottade jag mig så mycke under denna helg oj då.... ;-)


Hon verkade älska min o syrrans present, hon fick även ett par skor från oss 2...

Syrrans kille köpte en jätte fin lång skjorta:

Rosor, pengar o ett presentkort till Löparskor fick hon med.


Hon får så mycke bra saker nu nästa gång hon fyller blir det säkert nåt i stil flytta hemifrån-grejer ;-)

Seb var jag min moster, hennes man, min syrra o Challe ute på Åbryggan o drack lite i fick varsin gratis inträde till Harrys.... Och det var jätte trevlig. Det resulterade i ett foto..


Min syster är verkligen vacker!!! Fotomodellen själv.... <3

Nu ska vi gå o äta  me Kevin sen blir vi hämtade till för Kevins del sin älskade gudmor Heidi o jag till Ikea i Västerås :-D Vilken härlig söndag detta kommer att bli :-D

Kram på er alla trogna läsare ;-)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Vilken härlig helg. :)

2010-05-24 @ 20:07:23
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0