Utekväll

Igår var vi till Tuna Park med Melissa. Vi köpte lite kläder, leksaker o smycken. Min kofta e ju såååå fin! Kevin ville ju så klart till sin gudmor Heidi när vi träffade dem i Tuna Park meningen var ju att han skulle till sin mormor men roligare att leka me kompisar det förstår jag.... Men mormor får sin tid på Tisdag när jag ska jobba kväll....

Vi åkte sen o hämta Sanna för vi skulle ut o festa lite. Vi åkte till Thai o åt en jätte god middag. Tre rätters, oxfile med vitlök o svartpeppar, kyckling i cocosmjölk o kycklingspett me jordnötssås... glass med chokladsås o kaffe till efterrätt.
Visst kostade det en hel del men det var det värt!!

Harrys var stället vi hamnade på. Det var rätt ok, Patrik Isaksson var där, han börjar bli gammal ;-)... Gillade ju hans musik jätte mycke när jag var yngre. Patrik sa nåt i förbi farten till Sanna, o hon frågade - Vem e du? hahaha det var rätt roligt faktiskt!!

Nu väntar jag på att Mia o Wille ska komma o sen ska min lillkille komma hem jag saknar honom. Hoppas att han kommer skapligt så vi hinner umgås!

Ha en härlig söndag nu så hörs vi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0