Ledig dag

Vilken härlig dag det blir känner jag på mig, den började lite jobbigt. Men den kommer bli mycke bättre känner jag... Jag vill inte vara tillsammans med folk som trycker ner mig. så fr om idag ska jag klippa banden mellan oss. Det finns inget att förlora längre. Känns som om det inte e roligt att umgås längre. Jag somnar bara o då kan jag inte tycka det e speciellt roligt!

Idag är jag ledig så det blir att ragga en fikakompis eller åka till Sanna, känns som om jag vill ut på landet! Eller bara få komma hemifrån just nu. Annars kommer jag bara sitta framför tv:n eller datan. Jag kanske kan ta på mig hörlurarna o jogga/promenera... Jag måste gå ner i vikt nu!! Hoppas man går ner några kilo innan sommarsäsongen börjar, annars får det vara såhär, tyvärr....

Igår var den första extra träningen för Maj...

                      

 
Det var roligt men tråkigt när jag var enda mamman på plats förutom Eriks mamma som fick aggera som tränare för dagen, det gick ju bra...

Usch jag hade bara pitabröd hemma som jag tänkte ha "bakat" i brödrosten, problemet var att brödet fastna i rosten så den vart bränd, dem 2 första iallafall, t om testat min brandvarnare, den fungerade :-D... Jag ska dela en till med Kevin så blir vi ordentligt mätta, han har ätit sin XL risifrutti... Han fick 2 st igår det var ju ändå så länge sen han åt dem... Det luktar verkligen bränt om bränd bröd... usch nu ska jag vakta brödet nästa gång...

Idag får vi se om det blir fotboll för efteråt ska vi till Veronica på Partylite-party, e lite sugen på ett paket doftljus.. inte billigt men kan ju vara mysigt att få lite go doft i lägenheten, ljusen tillhör iofs hösten men men det går ju att ha ljus en sommarkväll/natt med....

Nu ska jag dra mig från datan, ha en bra dag, kram på er mina bloggläsare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0