Valborgmässoafton 2010

Jag jobbade 5 timmar, det var helt ok med en kort dag. Jag fick en plötslig depp-anfall när jag pratade med min väninna i telefon. Jag grät o kunde inte sluta. Jag känner igen symptomerna så jag måste ta det lugnt o bara tänka på mig själv o min son. Inte tänka på andra som inte är bra för mig. Men det största beskymret är ju ändå min o sonens pappas situation. Det tar verkligen på alla krafter....

Sanna ringde o fråga om vi ville äta lunch med dem. Det vart ett "möte" framför Kevins skola. Sen åkte vividare till Roma, bästa stället på hela Östermalm, o här finns det pizzerior o grillar iallfall 5 st inom 100meter.... Men dem finns kvar så det går nog bra för dem alla... ;-) Vi på Östermalm äter visst inge annat än skräpmat, hahaha ....Jag tog en kycklingsallad (god) o Kevin ville ha en egen kebabpizza, åt 2 små bitar, sen var han nöjd ;-) Då har han lunchen klar idag, skönt för mig :-)

Vi kom hem o fixade till oss lite o Kevin cyklade runt området. Jag bad honom ta med sin mobil, det gjorde han. Men problemet var att han inte hörde när jag ringde honom. Han får ändra ringsignal så han hör när jag ringer honom. Det är ju därför jag köpte mobilen så han har den med när han e ute o leker. Vill ju kunna ringa honom om vi ska iväg på andra äventyr mitt i leken :-)

Vi köpte färdig grillad kyckling, potatissallad o en massa salladstillbehör, till efterrätt egengjorda glass strutar. Ingen av oss hade någon lust att laga maten igår så då fanns det en smart (JAG) som kom på denna idè :-D




Jasper o Kevin dem kunde inte vara helt "normala" ;-)

Oscar äter <3 och kollar på sin knasiga mamma <3

Jag o Rukan tog bild på varann kan man säga ;-)

Min älskade Sötaste o charmigaste gudson <3 Älskar dig Dex Eddie <3


Ella o Melissa <3

Vi åkte sen senare till Torsharg o köpte lite lotter o Kevin hade visst köpt en cola o popcorn innan jag o tjejerna hann dit, Ella o Melissa alltså :-D Man ville ju hellre gå dit än Vilsta för Kevin o jag ville sponsra TNIS, hans fotbollsklubb!! Såg mina syskonbarn Rasmus o Tommy. Vad jag älskar dem båda så det gör ont i mitt hjärta ;-) Rasmus börjar bli så stor, en stilig ung man :-) Tommy e lite yngre fortfarande men snart e han där o ska ragga brudar som Kevin säger :-)


Chokladhjulet, ingen tur men det e ju som vanligt för mig ;-)




Kvällen avslutades med ett jätte fint fyrverkeri. Tack TNIS o TorshällaStad ni e bäst ;-)

Jätte lyckad kväll!

Ha en bra 1:a Maj!!! kram
ps Jag fick tillbaka min kamera lagom till Valborgsmässoafton, men e inte riktigt nöjd :-( Men huvudsaken den går att använda o att dem inte satt felen på kameran på mig då skulle den kostat 499kr extra :-( En dyr kamera isf ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0