Det känns ok

Det gick rätt bra idag, men man vet ju aldrig. Imorn fortsätter det. Kan bli tufft med möte efteråt, men om jag inte pallar då tar jag mitt pick pack o tar ledigt. Jag tänker bara på mig o min son just nu, struntar i alla andra. Tänker inte ställa upp på onödiga grejer som tar min energi ;-)

Idag har jag fått ett eller egentligen 2 samtal som jag verkligen har uppskatt, Tack K och S :-D Så underbart att ha en av dem bästa väninnor och "vän" som man kan önska sig. Hoppas det blir nästa jobbarhelg snart ;-) Då får jag träffa "vännen" igen :-) Lättast när man är barnfri ju... Iallafall nu såhär i början..

Tack Jacqueline! För att du lyckönskar mig i denna svåra tid! Kram på dig!!

Kevin vart bjuden på kalas på lördag, så då e det bara att fixa en present på fredag el kanske redan på torsdag, får se hur man orkar. Det e så roligt att han o Nico blivit sams igen, ibland e dem lite osams med varann, klasskompisarna.. Det hör väl till bara det inte mobbas, då säger jag till på skarpen...
Jag har verkligen börjat disskutera med Kevin, om allt mellan himmel o jord. Hasn är ju knappast ett "litet" barn längre utan på väg till puberteten hahahah, kanske inte riktigt dem närmaste åren, men det går ju så fort...


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0