En as trevlig dag..

Min jobbardag gick bra. Först var det Durewall utbildning 8-12, sen hade jag inte mycke att göra på eftermiddagen, så skönt!!

Sen när vi kom hem började jag rätt snabbt att göra middagen som vart en rätt god, men en aning torr Tacopaj. Men det fanns några som tog flera ggr :-D

Sanna kom hit med sina barn, hon är en sådan hjälpande hand!! <3 Vi möblerade om i vardagsrummet. För en vecka sedan avslutade ju vi i Kevins rum. Vardagsrummet vart bra! Nu är det betydligt luftigare... Men jag ska gå o kolla efter nya kuddar till sofforna o kanske lite annat med... Ramar e jag sugen på. om jag hittar några fina. Ska kolla måtten på foton jag vill ha upp! Iallafall på mina gudsöner o min son... Dem är värda att vara på min vägg. Kanske mina syskon också men skulle behöva kolla fram foton på alla 4 systrar som vi en gång var.. Saknaden är stor min stora syster fattas <3 Men om jag får en dotter får hon bära hennes namn. Minna!

Imorn blir det att köpa en present åt Nico, Kevins klasskompis, han ska ju som sagt på kalas där efter fotbollen på lördag. Måste hinna fixa till honom lite, så Kevin kommer lite sent.. Äta lunch snabbt också... det blir ingen bra att fika utan mat i magen :-D

Imorn kommer min älskade syster till oss på Idol-tittande. Hon ska även klippa Kevins hår på praktikern. Det börjar bli långt... det blir jätte bra nu innan jul. Hoppas bara inte håret växer för fort innan julen ;-))
Vi kommer äta pajen och jag ska göra en sallad, även något gott till efterrätt... Härligt med fredagsmys...

Ni får ha det bra. Nu ska jag lägga mig e faktiskt trött ikväll...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0