En underbar lördag igår

Det vart en fantastisk lördag igår!! Verkligen en dag att minnas länge :-D Kevin var på fotbollsträningen, medans jag o Marielle åkte på fika hos Heidi o hennes familj, gissa min besvikelse när min älskade minsting till gudson sov under hela vistelsen :-( Snacka om fel tidpunkt för ett besök, när man saknar honom allra mest ;-)

Efter fikandet åkte vi till Tarmo som fixade nya bromsklossar på min "gamla Bettan" som Kevin kallade bilen igår och det helt plötsligt, så det finns andra som har äldre bilar hör, jag kallar inte bilen för något speciellt för den ska bytas ut så fort det bara går för den e inte riktigt en bil jag vill ha men just nu har jag inga fler alternativ efter krocken så :-(

Vi hämtade hem Kevins klasskompis. Det känns inge jobbigt för min syster var så snäll att vara med dem en stund för jag gick o träffade en "vän", det var verkligen en uppskattad stund som förgyllde min lördag helt klart!! Nu sitter dem och spelar tvspel, men jag har sagt att efter lunchen får dem gå ut för inge bra för barn att sitta inne hela dagarna. Dem hittar nog på något där ute i snön...



Killarna har spelat tvspel i några timmar men jag körde ut dem så nu åker dem lite pulka :-))

Nu ska jag ta o röra mig till tv:n. Jag e lite slö idag kan man säga. Jag hade en underbar kväll med en kär vän igår...

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0