Fin utsikt!

Utanför mitt fönster står det killar från Byggsmart AB i Hällby. Eller rättare sagt på grannhuset tak. Synd att det inte var sommar för då skulle dem vara barkroppade, iallafall upptil ;-) Nu e det så kallt så dem har t om mössor på sig :-( Gissa om besvikelsen e stor!!???

Jag hittar inte kameran så jag kan inte fota dem... Ska leta o kolla om det går. Nu ska väl dem äta sin lunch, antar att det e 9.00 som gäller för dem med... Dem åker iallafall iväg nu...  hittade kameran¨.




Vi var o åkte pulka i fredags.



Det är rimfrost på träden jätte mysigt, men jag skulle också uppskatta snö på marken...



Idag känner jag mig betydligt piggare o gladare. Jag slipper träffa personer som jag stör mig på. Jag får vara med min son och med min syster har vi ätit frukost och redan hunnit med att umgås sen ca 6,30. Den lediga dagen blir extra lång idag. Inge fel när man ska rensa klart i Kevins rum. Vart ju 4-5 påsar redan igår.. Idag blir det väl lite till.. Så skönt att få rummet lite mer "ungdomligt" inga småbarnsbilar kvar osv....

Tyvärr tog jag inga före-bilder men kanske kan ta en efter-bild....

Nu ska jag njuta av mitt te med honung i, tyvärr ingen mjölk hemma, men jag tycker det e ok att köra utan också..

Sen sätta på musik o diska.. Musiken gör faktiskt allt mycke roligare...

Ha en bra dag, för det kommer jag att ha!!!

Kram på er alla...

Kommentarer
Postat av: becca

Julen närmar sig och överallt blir man påminnd av denna mysiga högtid.. Men för många är julen fylld av ångest och ensamhet.. Jag undrar därför vad du tycker om julen?? :)

2010-11-17 @ 17:31:17
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: okey :) hur står det till idag då? :D

2010-11-18 @ 10:16:59
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Studiobootleg - alltid ny musik!

Riktigt schysst blogg detta!



Vill du ta del av den nyaste musiken och de bästa spotifylistorna? gå då in på Studiobootleg.com där länkar jag den nyaste musiken innan radio spelat, samt lägger jag upp de bästa spotifylistorna till alla tillfällen!

2010-11-18 @ 19:20:58
URL: http://studiobootleg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0