Idol och mys

Igår var vi och åt med arbetskamraterna på kinarestaurangen i Nyfors. Det var trevligt, det vart lite jobbsnack TYVÄRR, men nästa gång ska vi bara strunta i jobb och bara vara kollegor som ska ha en trevlig stund tillsammans. Jag ger en guldmedalj till Jasmin hon var den ända från andra gruppen som följde med. eller hon är en av dem bästa vikarier vi har!! Lugn men ändå medveten om allt! Du är bra gumman!!

Efter skola/jobb åkte vi till TunaPark. Kevin ville in på Stadium, där hittade han lite saker han ska få i julklapp, men även ett par skridskor som dem reade ut nu. en puck, skridskorskydd och klubba. Han vill verkligen lära sig att åka, men problemet är att jag inte kan åka, livrädd :-( Låter kanske för barnsligt, men ni skulle sett mig när jag pluggade i Finland, norra delen, då tvingade gympaläraren mig på ett par skridskor. Ok jag hade 2 klasskamrater som hjälpte mig att åka runt, tack gode gud för det... Jag är livrädd för att slå i huvudet igen, gjorde det några år innan, typ i låg- eller mellanstadiet.. Sitter i ännu :-S

Min syster, jag o min son åkte till väninnan Sanna o hennes barn, Fredrik var på annat, och såg på Idol. Killarna var ute o lekte i snön fast att det var så mörkt och kallt. Kanske därför både killarna somnade skavfötters i Tristans rum?? Jag skulle hämta ner min son för att vi skulle åka hem men vad ser jag 2 killar som somnat som 2 stockar... det var bara för mig o syrran att åka hem för att kolla klart på Idol till min stora glädje åkte Linnèa ut, hon är väl skön som person men gillar tyvärr inte sångstilen alls...

Jag har fått sovmorgon idag, satt klockan på 8,30. Och det var det som väckte mig. Måste äta frukost o sedan packa ner fotbollskläder och kalaskläder till min lillkille. Sen åker jag vidare till Sanna.. vi har även föräldrarmöte på fotbollen, jag tänker säga ifrån ett ansvarsområde jag haft för känner inte mig riktigt insatt i uppgifterna tillräckligt mycket. Det kanske finns någon annan av föräldrarna som bor närmare och kan komma ifrån hemma lite lättare utan att behöva ta med barnet eller fixa barnvakt.. Och brinner för fotbollen det gör varken jag eller min son längre tyvärr. Han vill ju byta lag men tror det e bättre om han är utan fotbollen ett tag och sen får känna ifall det saknas eller inte... Får se, det kan bli bättre i sommar igen..

Fint det är ute!!

kram på er alla som läser min blogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0