Jobbig dag

Idag var det jobbigt till en början, men sen chattade jag med Kati som frågade ifall jag ville ut på promenad med henne och hunden Amy. Självklart passar jag på när Kev e hos sin pappa. Det kommer vi göra om!! Så skönt att få promenera med sällskap!

Jag åkte för att tvätta efter nästan 2 !! veckors uppehåll!! Det vart ändå bara 4 maskiner :-D Det var någon skum "granne" som tvättade utan cylinder, ogillas skrapt, innan mig. Först ligger hennes (enligt kläderna) tvätt kvar i maskinen när jag kommer ner. Sen när jag kommer ner efter 1,5 timme då ligger hennes kläder i torktumlaren, blöta, gissar att hon inte ens kan tvätta eller klockan!! Inte hade hon hämtat upp sin tvätt när jag gick ner 5 min innan min tvätt tid var slut. Korkad brud!!??? Fattar inte har aldrig varit med om detta konstiga beteende eller fula kläder.. Dem var verkligen skumma o fula!! Ok ett par raggsockor med älgar på men alla kläder var as skumma :-S...

Sen kom Sanna o barnen hit. hon sa att jag hade gjort väldigt fint hemma, stolt själv faktiskt ;-)) Efter en stund åkte vi o tankade o hämtade min syster som ville med till Mc Donalds och äta. Vi fick med oss henne o Sannas dotter hem :-D Dottern vill sova hos oss helt av egen vilja, så man kan ju inte mer än att låta henne göra det.. Så roligt hon ritade mig och henne, vi har båda rosa ögonfransar hahah, hennes favoritfärg fick jag till svar :-)

Hon hade lite svårt att somna men hoppas hon sover bra, det tror jag att hon gör. Jag har lovat henne att vi ska åka pulka imorn bara hon och jag. Kev ska till skolan och då blir vi ju ensamma och kan göra vad vi vill alltså åka pulka :-))

Nej nu ska jag nog sova jag med, är rätt trött efter denna dag. Jag är besviken på en viss person, arg o sviken!! Jag hoppas att jag mår bättre redan imorn annars e det inge roligt alls...

heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0