Julmarknad och kalasande

Vi sov hos Sanna och hennes familj lör-sön. Det var trevligt, lite go mat o IDOL. Jag såg på IDOL men filmen vi började se på vart lite för mycke för mig hahaha jag somnade och såg början mitten o slutet kanske lite mer än halva filmen... Den var rätt bra ändå.. Men jag är expert på att somna till tv:n...

Vi var på Julita Julmarknad igår, helt ok men kunde ha varit ännu bättre om det varit mörkt och man sett lite av belysningen osv. Men utsikten är gudomlig där borta, jätte mysigt..


Tagen bild från myra.nu (hade ingen egen kamera med mig)

Vi firade min systerson Rasmus här hos oss för han har fyllt hela 14år.. Vi bakade o åt lite tacos o annat gott.


Tommy o Rasmus <3


Kevin <3







Vi hade det jätte mysigt kan jag lova, min mamma o 2 systrar var också här <3

Nu ska vi äta frukost så ha det bra alla ni så hörs vi snart igen.. kram

Kevin avslutar med denna vackra foto på Kevin lite fina tänder o snett ansikte:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0