Ledig dag

Äntligen får man vara hemma och bara VARA. Det har varit rätt intensiva dagar sen 1,5 vecka tillbaka. Jag känner mig verkligen utmattad och sliten. Men tror det går över nu. Jag e ledig idag, på onsdag då även min son också och sedan helgen också. Jag kommer nog ha en jätte trevlig helg åtminstone. Ska försöka hitta något roligt att göra med sonen, sen kanske jag träffar "Min Kim".. Vi får se hur allt går, ser iallafall rätt ljust ut...

Jag tycker att det är lite jobbigt att ens göra vardagliga saker just nu när man haft så mycket att tänka på och dessutom ska man göra vissa så nöjda så man själv glöms bort.. Men jag vill hjälpa om det är till en bra sak.. Men jag kommer säkert inte kunna låta bli att vika in tvätten åtminstone. Jag kan passa på att vila i någon timme sen när Kevin slutar skolan då kan man rycka upp sig och hitta på saker så som att städa undan i hans rum. Vi ska rensa ut en massa så hans rum inte ser ut som ett lekrum, mer som ett ungdomsrum, mer "städat" stilrent eller något åt det hållet. Han har 2 byråer som ska ut och en massa leksaker!! Det kommer bli så fint sen...

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och dricka lite te o äta smörgås... SLAPPA lite det var ordet...

kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okej!! :) Allt bra idag då? :b

2010-11-15 @ 15:14:11
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

hur mås det idag då? :)

2010-11-16 @ 11:27:03
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0