Lördag o Söndag

Det var en trevlig helg. Fotbollen vart bra, nu ska Kevin ta en paus i tränandet. Han ska börja på skridskoåkning lära sig att åka på sommaren åker dem visst inlines :-D Det kan ju vara kul det med.. Sedan har han ju en vintersport till Basketen!! Det räcker...

Vi åkte till min vän så Kevin fick duscha, sen åkte vi o åt på mc donalds, hann ju inget annat. Kalaset började 1 timme efter tråningens slut, lite småstressigt blir det allt. Pojkens mamma bjöd in mig på kaffe så det vart så att jag stannade kvar hela kalaset o lite till.
I lördags hade vi en skön lilljul (pikkujoulu) hos mamma, vi fixade ett litet julbord dock utan skinka. Sen drack vi lite glögg, det e gott!! Syrran följde oss hem. Vi adventspyntade lite så nu känns det lite juligt här med :-D

Idag åkte vi till Västerås Ikea. Jag köpte 6 st ramar, julpynt, laddningsbara batterier, pepparkakor, delicatobollar, äppelglögg, en massa ljus, kuddar, det var lite till hemmet bara. Ska köpa en expedithylla till Kevin rum nästa gång. Vart lite snål... Det kostar ju en slant med bara ramarna...
Vi åkte hem med min moster, sen hemåt igen...

Plockat lite här hemma o satt upp den sista julgardinen. Har lite kvar imornbitti, men jag pallar inte mer idag, så trött... Så god natt!!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0