Ringt VC

om förnyelse av Bricanyl för jag har svårighter att andas när jag blir förkyld, dem ringde mig nästan 1 timme för tidigt. Sedan skulle sköterskan ringa mig igen efter att hon pratat med en läkare. Hoppas nu jag får ut medicinen så jag slipper åka till VC och vara utan Bricanylen ännu längre, jag har verkligen kämpat i 3 dgr utan...

Jag o en vän ska åka till Robban och hämta vinterdäcken som tillhör min kvaddade Clio. Dem behövs ju inte längre så Tarmo får dem... Någon behövde dem så jag sa att det e bara att ta dem..

Jag håller på att tvätta för fullt nu. Det var rätt mycke tvätt idag med överkastet o gardinerna.. Men dem sista e i maskinerna så nu känns det bättre igen... Ledig dag imorn men jag känner mig sjuk så kan bli att jag e ledig resten av veckan, jobbar helg annars...

Ska dra nu men vi hörs senare... byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0