Jobbsökandet i fullgång

Nu har jag sökt 2 arbeten på förmiddagen här. Tycker att jag e rätt duktig just nu. Måste nog finslipa på det personliga breven, men samtidigt vart det 2 helt olika personliga brev helt från hjärtat. Men tycker ändå det är svårt att veta att vad man ska skriva. Jag skrev inget om mig annars lite om hur jag jobbar och är som person inom jobbet och så.. Men hoppas det räcker. Det är ju bara en början, tänkte stanna inom kommunen för vill ha kvar åren osv... Eller om något annat dyker upp så tar jag gärna det!!

Ska passa på att äta lite lunch nu o sen diska.. För jag måste åka och byta Kevins linne som var lite stor till honom :-)) fick ju fel strl.. Hade beställt rätt...

Hörs senare... kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0