Sovmorgon

Jag vaknade strax innan 9 fick lite panik var tvungen att gå ner i tvättstugan o kolla ifall det fanns tider att boka. Till min stora glädje fanns det direkt tider så jag satt igång 2 maskiner. Ska byta lakan idag, men tyvärr hinner jag inte tvätta just nu. Min son ska på fotbollsträning och efter det ska en klasskompis komma hit. Killarna hade pratat om det och för mig är det inga problem alls... jag är verkligen inte omöjlig med kompisar här som vissa föräldrar som inte ens släpper in andras barn fast det skulle vara storm o värsta ovädret ute.

Vi åt grötfrukost nyss, men tror Kevin ska få lite mer att äta innan vi åker. Han ska ju träna i 2 :-O timmar, tycker personligen det är för lång tid för en 8 åring det skulle räcka med 1,5 timme.. Man blir ju orolig att han inte skulle orka träna så länge, skulle inte jag iallafall ;-)

Min syster sov hos oss så det vart IDOLkväll för hela slanten. Jag röstade på alla andra än Linnèa tål inte henne, vet inte varför...

Hade missat publicera inlägget hemma så gör det hos en vän nu då :-)
Ha en bra lördag.... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0