Svårigheten med förhållanden

Det finns ju ingen mening med ett förhållande om allt bara blir mer glest med tiden. Sexet, dem fina komplimangena, närheten, respekten, "den gemensamma tiden", egentiden blir mer sällan omöjlig att få, ALLT detta bara blir sämre ju längre man är i ett förhållande. Då är det ingen idè att ens ha ett förhållande!! MÅNGA är bara tillsammans för vanans skull och för att barnen ska få det bättre. Har barnen det bättre när dem hör sin mamma o pappa bråka hela tiden, knappast!!!

Jag kanske är singel pga rädslan för att det ska bli såhär eller att bli lämnad eller att behöva lämna ett förhållande efter att man insett att nej men vi passar inte ihop alls... Usch vad jobbigt det är egentligen.

Jag vill ha ett FÖRHÅLLANDE, men träffar alltid fel killar. Dem är så himlens snälla o bra sedan var allt bara tomma ord. Fattar inte dem vad dem gör mot en annan!!??? Alla har känslor.. Men ibland kanske inte alla verkar bry sig om det. Jag har slutat tro att det finns någon som man ska dela sitt liv med. ALLA människor är skapta till att vara tillsammans med en man/kvinna. Men vissa hittar inte den människan som man stannar upp med. Jag kan upplevas desperat i vissa lägen, men det finns nog ett antal olika orsaker. Ingen annan vet vad den andra vill eller känner eller upplevt!!! Så döm inte innan du vet mer!!

Nu har jag skickat iväg ett argt sms till en som inte e värt att ödsla tiden på ;-))

Iväg till nya äventyr o bort med det gamla ...

Ha annars en underbar fredag!!

kram på er...

Kommentarer
Postat av: Becca

Trillade in på din blogg via en slump :)

Allt bra med dej denna fredag kväll? =)

2010-11-12 @ 20:33:05
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!:) var med i veckans blogg om du vill; http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/november/e-som-en-ny-vecka.html



pusspuss

2010-11-15 @ 16:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0