Äntligen Lördag

Vad skönt det är med en ledig helg 3 dgrs också ännu bättre!! Nu ska vi äta frukost och sen runt 11 tiden blir det fotbollsträning för min aktiva lillkille... Jag ska nog vara där en stund men inte hela tiden för det e 2 timmar, får gå o slappa hos en vän istället... Kvalitetstid kallar jag det ;-) För jag vet att kl 13,00 då får jag hämta Kevin igen. Jag har ett problem, jag har svårt att inte kunna få umgås med min son. När han sover över nånstans och jag inte riktigt har bestämt att vad jag ska göra osv... Kan inte liksom vara ensam någon längre stund, blir rastlös och sorgsen helt enkelt.. HATAR att vara ensam...

Nu måste jag dra men det blir säkert lite foton i nästa inlägg, lite trevligare då ;-)

byebye o ha en SUPer lördag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0