Barnledig helg

Idag åker min son till hans pappa o co. Han är lagom road av det men jag påminner honom att han ska brukar tycka det e kul där när han väl kommer dit. Så hoppas att det går bra även denna gång det e ju bara 2 nätter.
Nu har jag fyllt på med 75kr på hans mobil, vill att han ska ha pengar på den så han kan ringa om han vill.

Min kusin kommer över en stund snart sen när Kevin drar då drar  jag vidare till Sanna. Vi ska köpa gurka o morötter med dip tills kvällens Idol. Det är så härligt att ha vänner ha fly till när inte Kevin är hemma och man inte kan festa för man ska jobba helg. Imorn tror jag det blir middag o vin med en kär vän ;-) Kul att ha saker att se framemot.

Nu ska jag kolla på Bakugan med Kevin så man hinner mysa lite denna dag också... Bästa tiden är nu...

Ha det bra en fredag som denna... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0