Bästa dagen på länge

Åkte med sonen till skolan sen åkte jag vidare till min väninna Sanna. Överraskade henne... Vi fikade sen fick jag vara barnvakt åt Vilmer. Sanna kom på att vi kunde ju gå på promenad. Jag gick på en längre promenad. Så skönt! 1 dag kvar av min plan att uppfylla målet.

Sen åkte jag och hämtade hem Kevin och efter ett tag kom Tristan o Thelma strax efter kom Sanna o Vilmer. Jag bjöd Sanna på sallad barnen åt lite annat...

Basketen gick fort men jag var jätte trött .... Är det ff... Efter tvättning o städning har min rygg pajat... Jag blir så ledsen när min rygg inte kommer bli bra igen. Jag känner min kropp (rygg) så pass att jag vet att den är paj för all framtid..

Så skönt jag jobbar fre-sön denna vecka nästa vecka e jag ledig Måndag, tisdag utbildningar ggr 2, onsdag Friskvårdsdag, först på torsdag ska jag vara på jobbet. SÅ NICE!!!!!!!

Skulle vara skönt att bara vara hemma just nu, men jag får försöka att pressa mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0