En väldigt trevlig dag :-D

Idag lämnade vi hem min syster och därefter¨Louise min kompis hund. Kevin saknar henne jätte massor. Men jag sa att vi kan fråga om vi kan ha henne nån annan dag igen. Nu vet jag att jag inte har tiden eller orken till en egen hund.

Sen runt 11 tiden var det dags för fotboll för Kevin. Det skulle hålla på i 2 timmar så jag stannade inte kvar o kollade på träningen. Var inte så pigg på det...  det hade gått bra Kevin var inte lika slut som jag trodde att han skulle bli.

Min mamma och syster frågade om jag kunde köpa me pizzor till dem o oss. Visst kunde jag det. Dåligt samvete men den halva pizzabiten var inte stor ens :-p

Imorn ska jag ta en promenad igen... 2 ggr i veckan i nån vecka och sen successivt höja "kraven", lika bra så annars vill jag inte hålla det jag kommit överrens om med mig själv :-D

Nu ska jag kolla på en film tills jag somnar hoppas att jag hinner se denna den verkar bra ;-) kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0