Halloweendräkt

Vi har idag varit på BR o köpt en Halloweendräkt till Kevin.


Tyckte denna mask räckte vill verkligen inte att han ska ha en mask som täcker hela ansiktet inkl ögona... Tycker inte det är något för maskerad... Vill kunna se vem som döljer sig under masken :-)

Sen var vi o åt på Pastarestaurangen med min syster A.. Det var gott.. Mättande var det också.. Kevin åt ju bara halva portionen så det e lite av slöseri med mat ibland...

Har varit och shoppat lite allt möjligt Kevin fick ett par skor, men ska köpa ett par till några jätte varma och gosiga..

Vi matade änderna också dem är som galna när man närmar sig..



Det var betydligt många fler men mitt batteri på kameran tog slut, laddar den nu så kanske vi kan ta dem där "höst" fotona nångång...

Imorn är det kursdag så inget jobbande för min del... SKÖNT!!!

Måste lägga mig i soffan nu o bara vara...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0