Jag är ensam hemma

Det vart en ensam kväll här hemma. Men det e skönt för jag hade en jätte mysig kväll igår. Hos Sanna o co.. Tack Sanna för fredag kvällen och mat o allt <3!!
Har ju jobbat idag så jag vill bara vara hemma nu, så trött. Sliten med andra ord... Ska hämta hårborsten så att håret inte blir helöt tovigt efter duschen när jag lägger mig i soffan med ett skönt täcke över mig.. Låter härligt va??

Jag har läst några av mina favvo-bloggar ska stänga av datorn snart för måste slappa framför tv:n.. Kanske dricka en massa kallt vatten för jag har inte så mycket annat, juice kanske....

Ha en supertrevlig lördag kväll!! kram från er egen lilla ansku :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0