Jag har övervägt att...

säga upp mig. Men hur ska man klara sig då? Jag behöver komma bort från det gamla o börja om på nytt. Jag tycker jag är värd att få mer uppmärksamhet o mer lön än vad jag har. Tråkigt om vi ska få nya chefer hela tiden o dem tror sig känna oss. Lite skrattretande. Jag t om grät på jobbet, men tror att det kan beropå att jag ska ha min mens. Blir så känslig då!! Skit...

Jag ska verkligen tänka ut olika alternativ som gör mitt arbetsliv mer roligt och värt att ägna hälften av sitt liv åt typ....

Orkar inte stå stilla utan att kunna utvecklas.

Byebye... Ett jätte tråkigt inlägg jag vet :-(


Känns som om jag e fast i en myrstack och inte hittar ut...

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Alldeles riktigt! :)

Men vad nu då? Vad har hänt på jobbet? KRAM

2010-10-05 @ 21:16:12
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0