Ledig dag och tävlingsdags

Idag har jag ledig dag. Innan jobbhelgen som blir kort. Har tagit semester på söndag så jag kan umgås med vänner... Jag får ju inte så mycke egentid nuförtiden så passar på att festa lite nu när Kevin inte kommer hem förrens 17,30 på söndagen.

Jag ska väl passa på o vika in tvätt o städa lite nu, så jag hinner spela basket eller fotboll med Kevin när han kommit hem. Han slutar redan efter lunch...

Här är en tävling som jag kan rekommendera från samma bloggerska som gjorde mig lycklig efter att jag vunnit örhängerna. Ska ta foto på dem när jag har dem på mig ev imorn när vi ska festa ;-)



En av marknadens absolut bästa och populäraste plåttång.
Snabb och smidig tång som gör håret rakt och glansigt.
Du kan även använda plattången till att göra lockar eller få volym i håret.

GA.MA Ceramic CP1 värms på 2 sekunder når inom 10 sekunder arbetstemperaturen på 200 grader. Tack vare avancerad joniseringsbehandling och keramikplattorna
som är i kontakt med håret blir resultatet vårdande
och hjälper till att bevara dess naturliga fuktighet.
Plattorna är också behandlade med Ceramic Crystal Coating så att den glider lättare.

För att vara med och tävla ska du göra följande:
Besök Beautysecrets.se och kika vad GA.MA Ceramic CP1 plattången kostar.
Skriv sedan ditt svar i fältet för e-post (så att ingen annan ser ditt svar)
En Extra Lott..Större chans att vinna:
Ta bilden, länka till Beautysecrets.se och tävlingen i din blogg..

Tävlingen avslutas 26 Oktober
Lycka till ♣

Tävlingen hittar ni hos bloggerskan:

http://millahoman.blogg.se/

Hoppas jag vinner så jag slipper låna min systers plattång :-)

Vi hörs senare måste städa nu. Kram på er alla trogna läsare ;-)
och ni nya också Välkommen åter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0