Pannkaksmellis

Vi har varit ute o sparkat fotboll. mot mål. Kevin är bra, men jag är verkligen inte bra. Men jag räddade 2 mål med vaderna det gör ont kan jag tala om...

Jag tycker det e så jobbigt när man säger till Kevin att göra en sak o då har han inte gjort det. Då händer saker som inte behövt hända om han lyssnat. Jag försöker lära HONOM att det e bättre att lyssna på sin lilla mamma. Som igår när vi var på stan. Bad jag honom att inte öppna hans finger BMX o skateboard på stan, men det gjorde han. O då försvann en pedal från cykeln och han grät en massa. Jag kunde tyvärr inte tycka synd om honom för han hade verkligen inte lyssnat på mig innan. Annars kan man ju smällta o ge med sig ibland, berorpå vad och hur det hela gått till....

2 av Kevins klasskompisar, Ella och Amelie, hämtade ut honom för att leka. Eller cykla med andra ord :-D

Måste ropa in honom på Mellis nu när pannkakorna e klara...

kram på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0