Pappa

Vi åkte till pappa idag, jag ville dit och fick med mig min yngsta syster. Det e alltid roligt att träffa honom. Han var pigg idag så det var lite roliga skratt... Han gick fram till Kevin helt plötsligt och pekade på hans öra och sa - Vad har du där har du hål i örat?? hahaha det såg så roligt ut... Min älskade ISI <3

Varit på kalas hos min kusin som fyller 14 år på tisdag. Jag skrev fel på kortet 16 år min syster hann påpeka det så Kevin skrev dit en 4:a istället ;-) Det såg roligt ut men allt som Kevin ritade överväger allt annat. gjorde bl a ballonger där han skrev i grattis Wille i, mysigt o sött skrivet av min älskade son.. Smörgåstårtan smakade gudomligt gott ;-) Tack moster o alla andra i familjen...

Var även hos mamma o syster, vi åt god söndagsmiddag, kollade på tv och sen gick jag o syrran ut o gick så skönt då har jag uppnått mitt mål denna vecka. Hoppas jag klarar av det även kommande vecka....

Kevin somnade nyligen så jag ska väl kolla klart på Ensam Mamma Söker och sen diska så jag inte har det kvar efter jobbet imorn. Ska ju till sjukgymnasten imorn eftermiddag så blir att lämna Kevin till mamma.

Heippa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0