Sjukgymnast och mammamiddag

Jag var till min sjukgymnast idag. Det knakade en massa i ryggen idag jätte mycke!!! Nu har jag haft ont. Kommer säkert att känna av det ett tag nu :-/ Men det e billigt o bra att gå o fixa sig hos honom. :-)

Min mamma var barnvakt till Kevin medans jag var där. Jag o min syster storhandlade åt min mamma :-) Det e alltid lika kul. Jag köpte en billig pläd tänkte köpa 3 till, kostar ju dock bara 96kr... Hoppas dem finns kvar på onsdag. Annars kanske jag skulle köpa dem imorn istället... hmmmm får se :-p

Vi åt middag hos mamma o sen åkte vi hem igen... Imorn ska vi tillbaka till mamma o syster och äta min favvo maträtt Mammas makaronilåda..

Sanna ringde och frågade läget för vi har inte hörts på länge. Det blir så ibland tyvärr... Vi ska ses nångång här..

/ Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0