Svensexa-Strängnäs-hemmamys-Storstan

I fredags var jag hos en fin sjukgymnast. Han var duktig, jag lär komma tillbaka till honom ofta. Kostar 100kr varje behandling man kommer ju upp i frikort rätt fort.. Man får vara smart ;-)
Jag och Kevin cyklade ner på stan efter hans skola, han köpte ett bättre lås till hans cykel. Så kanske man vågar ha den på stan, men man e lite rädd om den. Dyrklimpen ;-)
Vi åt på Ming med syster/moster Annelie. Det var riktigt mysigt, det var inte igår som det hände. Hoppas det händer oftare i framtiden. På kvällen kom min andra syster hit eller rättare sagt hämtade vi hit henne. Vi åt kex,ost och drack te. Väldigt gott! hon sov över här.

Min kusin hämtade mig här hemma på lördagen. Vi åkte med hennes yngsta son till hennes föräldras stuga där han skulle sova över. Mysig stuga hade inte varit där nångång, det får bli fler ggr.. Vi fortsatte till Strängnäs, shoppade lite på Karlssons. Ljus, lykta, gardiner o en gå ner i vikt pocket bok. Den verkar suverän med vardagliga recept som jag tänker följa, hoppas på resultat, trött på att se ut som en flodhäst...

Efteråt åt vi ett litet mål på Mc D, där vi hamnade mitt i en Svensexa. Vad roligt vi hade åt det :-) En av killarna var så full så han visste inte om han kunde äta eller om han skulle sitta i bilen. Snygga var dem också ;-) min  syster var barnvakt här medans vi var iväg. TACK!!

När vi kommit hem åkte vi o handla resten av Taco ingredienserna och körde till mamma. Ville bjuda henne på mat för hon gör nog inte mycke mat när hon varit hemma utan syrran. Efterrätt fick vi också. Så det vart inge lördagsgodis förutom lite chokladbitar, det gjorde inget för Kevin heller :-D Min syster stannade en natt till :-D

Idag har vi varit till Torshälla till Heidi och Tarmo som fixade lite på avgasröret, men det behövs fixas mer på den helt enkelt :-( det tar aldrig slut på fel på bilen, men den e ju knappast någon skönhet heller så :-p Busade med Dex o Oscar medans Jasper och Kevin var på Torsharg o lira fotboll.. Det var en skön söndag som avslutades med Kebabtallrikar, mums...

Ha en underbar söndagkväll allihopa. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0