Syskonmiddag och lite fest

I lördags hade jag en liten förfest. Min syster Annelie, min kusin Sari, Sanna, Pher, Rainer o Janne var här. Jag bjöd på lite snacks, hade redan sagt att jag inte ville fixa mat denna gång, jag jobbade ju på dagen innan också. Vi hade det trevligt. Jag o min kusin sjöng, hon fick ganska mycke beröm, jag kan inte sjunga ;-) Men jag vann en gång eller 2 över henne iallafall :-) Vi gick till Harrys. Dansa o skaka rumpan :-)

Jag fick tyvärr ett chockerande besked från kompisar från Finland. Jag tänker på dem jätte mycke. Jag kan inte förstå hur det känns för dem. Tycker så synd om dem <3 hoppas man kan hjälpa på nåt sätt. Saknaden och förlusten är nog enorm. Fast jag e i ett annat land så har jag sagt att jag finns o tänker på dem...

Igår hämtade jag min syster som sov här hos oss. Vi gjorde lite läxor. Kul att hjälpa till lite. Kevin kom äntligen hem 30 min för sent, men men nu e han ev hemma i 3 veckor igen, love it.... Min lillkille, jag älskar dig!! <3
Min andra syster kom hit igår kväll också :-)

Vi åt en god middag.. Det vart jätte gott, bättre än att köpa färdigt.. Det finns kvar idag med...



Helgen var helt underbar förutom beskedet från hemlandet... Man måste försöka tänka på annat för att orka.

Snart ska jag börja med disken, var så seg igår så den står o väntar så snällt... Tvättar även nu innan jag ska hämta Kevin. Vi åker till Sanna o hennes familj. Måste komma hemifrån en stund. Tänker för mycke om jag ska vara hemma hela dagen...

Ha en bra måndag så hörs vi... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0