Tidig morgon

Det e hundägarens och barnens "vardag". Det går knappast att få sovmorgon någonsin när man har barn eller e hundvakt. det var inte så nice att gå ut o gå tidigt på morgonen med en hund, men det e mysigt samtidigt. Man liksom vet att det e bara att lämna tillbaka hunden snart då slipper man gå ut mitt på nätterna (00.30) och direkt man får upp sina ögon.

Nu ska vi dricka lite te o äta baguett, vi har redan ätit frukost, men Kevin har fotbollsträning 11.00-13.00 så han måste få i sig lite mer tycker jag, även ett äpple innan det e dags för träningen. Man blir liksom orolig att han ska bli hungrig mitt i, tycker 2 timmar är lite för långt för en 8 åring att träna. 1,5 timme skulle passa mer.. Vi får se om Kevin tycker det e ok eller om han tycker det e för lång tid...

Ska kanske byta till Vinterdäck idag det berorpå vad min personliga bilfixare säger ;-) Det börjar bli så mycke frost o kyla nu plus att det kanske kommer lite snö inom snar framtid...

Hej då på er alla och se till att ha en mysig lördag...



Kommentarer
Postat av: Neha

kul att du är med:D

2010-10-16 @ 16:35:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0