Utbildning och Västerås

Det är så uppskattat att få vara ifrån jobbet och få en utbildning på köpet, denna är inom Arbetsmiljö. Jag o min kollega Malin tycker båda att det är ett bra och intressant ämne. Hoppas vi sitter på samma platser som sist :-D

Vi åker till Västerås idag. Kommer nog hem lite senare för åker strax innan 17,00.. Kevin valde bort fotbollen vill inte tvinga honom om han känner sig orkeslös. Han får gå på lördag om pappan tillåter. På söndag har han avslutning och det e utan mig för jag jobbar, synd :-( Allt händer på helger då man jobbar. Tycker det e lite lustigt för jag jobbar "bara" var tredje helg men allt händer då iallafall...

På lördag ska jag o en vän sitta här och äta middag o ev dricka lite vin :-) Mysigt!

Nu ska jag skynda att fixa iordning mig innan det e dags att dra till jobbet...

byebye :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0