Friskvårdsdag 2010

Idag har vi varit på Friskvårdsdag. Vi var på Sundbyholm, Kaptenen hette våran konferenssal, riktigt nice... Väldigt fint...

Det konstigaste var nog att jag var på plats innan chefen t om.. Fick hämta nyckeln och vart visad till salen...


Fortfarande 5 i 8 var jag själv i salen. Det e mycke bättre att komma precis och inte behöva vänta på alla andra, så tråkigt.... Men jag var i tid, kan tillägga att jag var den enda som kom i tid ;-))

Salen var så stor och tom... Sorgligt..



Men trevligare och betydligt mycke finare och mysigare var det i "fika"rummet..



Utsikten ska man inte klaga på och stället i sig är så mysigt... Tur att vi har ett ställe man kan åka till och njuta av tystnaden och fina utsikten..



Vi fick även gå en tipspromenad, det var jätte kul!!! Vi hade det jätte roligt med Lena o Carina...

Vi fick dansa Afrodance. Det var roligt men jag fick skapligt ont efter det.. Vill göra om det... Får kolla om jag klarar av det nångång i framtiden utan att få ont :-( HOPPAS!!!!

Nu ska jag kolla på tv sen sova är trött nu igen, varit trött några kvällar nu, men ska ju vara ledig i 3 dgr i helgen så inte ska jag klaga....

heippa

ps Helt galet på Hemköp, långa köer, billigare saker :-)) Köpte bl a godis, lykta, ljuslykta, mat :-) Intressant? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0