Beställt en massa från hm.se

Jag är så trött på att inte ha några byxor till Kevin, han har en massa men jag köpte 7 par till:












Allt detta, första jeansen ggr 2. Alltså 11 plagg för 1179,50kr det e jätte bra, nästan så att barnbidraget räcker :-D jag var bara tvungen att köpa några byxor till Kevin men det vart lite till. Det är verkligen inte alls tokiga priser denna gång. Jag lät bli att beställa till mig. Jag vill prova innan jag köper. Det var inte ens svårt att låta bli att shoppa till sig själv för har faktiskt prioriterat mig själv med kläder i sommar :-O hahah

Shoppa inte för mycke nu, men det är lite rabatt på jeans på www.hm.se, bilderna är fr hemsidan. Man fick 50 kr rabatt på högst 2 par barnjeans... Det vart jätte bra detta... :-)

Ha en bra tisdagskväll... heippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka tuffa kläder :). Det kommer att passa honom. Tack för jättegott fika på caféet i dag. Kram

2010-09-15 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0