Bjuden på middag

Vi åt middag hos våra vänner ikväll. Vi fick en lins/spenatsoppa, baguetter och glass till efterrätt. Det var både nyttig o mindre onyttigt :-)) Sen drack vi te o snackade, Kevin lekte me hennes söner.

Kevin har varit så duktig gjort som jag sagt om läxor o sånt viktigt. Det e så tråkigt att behöva tjata som man fått göra med honom, hoppas det blir bättre nu. Han kanske, om jag har tur, varit i någon fas i utvecklingen att han bara struntar i vad man säger till honom.

Snart e det dags för löne/medarbetarsamtal med nya chefen, får se hur det går.. orkar faktiskt inte bry mig om det... Men det är avgörande på om jag ska söka andra tjänster.

Nu ska jag kolla lite på tv, sen sova...

/ Anette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0