Cykeln är fin

Idag har man jobbat o sen kom handlade vi lite till kalaset på lördag. Men det e ju långt ifrån klart. Imorn blir det lite städning o så. På fredag ska jag baka lite tänkte jag.

Kevin har cyklat o cyklat o cyklat idag. Han tar in cykeln för den ska inte hamna hos någon annan som inte äger den.. Han tvättar den o torkar av den varje gång han varit ute. Får se hur länge han håller på med det :-) Han älskar sin nya cykel :-) Den är fin!

Varit på fika hos Lena, min kollega, också... Riktigt gott, men lite skämmigt när Kevin åt så mycke fikabröd, han hann bli lite hungrig så vi åkte hem efter en timme... Kevin är inte så mycke för fikabröd annars... Tårta brukar han inte ens äta... Tack för fikat Lena ;-)

Nu ska jag snart sova är skapligt trött idag... Kanske pga den sköna massagen man fick idag :-D

Natti natti på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0