Egentid

Kevin följde med sin klasskompis hem. Så jag hinner tvätta, fixa med byte av parkering, Outleten och skjutsa syrran innan han kommer hem. Lite nytta o lite nöje, perfekt. Egentid har man ju aldrig nuförtiden. Jag har haft raka veckor, förutom var tredje helg nu. Så man får inte ens torsdagkvällen som egentid längre. Jag klagar inte men det var min egentid. 1 kväll i veckan, men just nu är det inte så för han jobbar. Pust vilken bra pappa. Jag jobbar helger, kvällar o dagtid, typ 3 skift, men jag tar hand om min son för det. Har alltid gjort och kommer alltid att göra!!!

Nej nu ska jag byta om efter jobbet o sen dra iväg med systeryster <3 Love U!!! <3

kram på er alla ;-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0