En dag i skolan

Både jag o Kevin var på hans skola idag. Är verkligen imponerad av hans klass. Men det var vissa barn som blivit rätt "jobbiga" dem som varit "snällast" förra året. Så hoppas det går bra för min lilla kille :-)) Speciellt Simon är jag fascinerad av, han var så ordentlig... Kul!!
Vi slutade skolan redan 11.00 så vi åkte till mamma/mormor...

Vi fick fika, tårta, muffins o kaffe/saft. Så gott, mums... Tack kära mamma!! <3

Sen åkte vi hem o packa inför pappa-helgen.. Och Söndagens Fotbollsmatch.... Jag skjutsade Kevin till hans pappa, lika jobbigt som alltid... Men jag måste ju ha någon som ser efter honom när jag jobbar... Han vill ju inte men vad gör man?? Försöker prata gott om hans vistelse där och att han faktist har sina syskon där.. Hjälper sådär...

Nu sitter jag vid datorn hos Sanna, efter en god kasslergryta o ris, i grytan hade hon egenodlade morötter o lökar :-p... Salladen var också god. Tack min vän för en god middag, ännu bättre bli sällskapet ikväll framför IDOL... Väl hemma väntar antingen disken eller soffan/sängen ;-) Berorpå hur sent det blir med allt.....

Jag e tyvärr röksugen nu, finns cigg men vet inte om jag ska röka då skulle det bli 1:a rökfria dagen på drygt en vecka.. Hoppas jag tänker på annat istället.... vill verkligen inte börja röka igen :-(

Nu ska jag logga ut mig från FB o bara vara ett tag. Tänk att man kan få göra det en fredagkväll ibland, bara vara o inte behöva tänka på något, maten fixa Sanna, Kevin e med sin pappa o co, min hjärna får en välbehövlig paus... Från alla "måsten". Har mått så pass dåligt en tid så nu kanske man kan få lite mer kraft.

 

Ha en underbar fredagkväll där ute i stugorna. För det ska jag ha i Sannas lilla stuga...

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0