En helg med fest o mysigheter

I fredags var jag med min bil till Torshälla så att min vän kunde hämta oss på lördagen till Parken Zoo. Jag skulle sitta hos Amelia o kolla film, röka vattenpipa o dricka upp Jespers sista vin  ;-) Tack för den...
Vi var till Grappa sen vart det lite efterfest. Inte undra på att man var så seg. Sov 2 timmar max...

Det var en mysig o trevlig lördag på Parken Zoo.... Med Heidi, Bo, Dex, Oscar, Kevin o Jesper...



Fin spegelbild på apan...225 ( Dex skrev) :-D



Min älskade gudson Dex ville inte sitta still i vagnen, han är så STOR <3


Dex som gullig känguru <3


Dessa 4 köpte varsitt åkband o åkte karuseller i nån timme..

Efter Parken Zoo åkte vi till Holmberget i Torshälla och åt middag. Måste nog erkänna att bättre mat har man ätit, kommer inte äta där nån mer gång... Servitrisen var trevlig som hon alltid är, "känner" henne genom Kevins fotboll....

Idag fyller Heidis son, min gudson, 10 år det ska firas på eftermiddagen.

Allt ordnar sig men det e nog en person som saknas iallafall. Hoppas man träffas i framtiden igen!!

På återseende, kram på er !! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0