Idag är jag irriterad

Vilket har med en klimakterikossa att göra fast hon är nog mer än bitterfitta som gör mig så arg!! Hon gör mig illamående jag vill verkligen inte se henne.. Hon e riktigt ful o falsk!! Hon kan faktiskt dra åt .....

Detta e min blogg så jag måste få skriva ner detta här!!


Nu känns det bättre! :-p

Annars har det varit en riktig fixar dag idag. Här hemma har jag fått det städat och fixade upp min sons fotbollsspel, skrev tidigare om att han skulle få en sådan här:


Vi spelade lite, det är faktiskt alltid lika roligt att spela med detta spel tycker jag.. Vi får ta en match i helgen...

Veronica o Emil kom till jobbet idag, jag hade cafèet idag och gjorde cheesecake i ugn med bär till. Det var gott, jag gillar faktiskt utmaningar.
Hade inte bakat den förrut så lite pirrigt för resultat var man. Men en kollega är expert att nervärdera undrade om jag verkligen ska göra kakan om jag aldrig gjort den förr. ( Mobbning?)

Emil somnade i min famn, det känns så roligt för tror barn känner sig trygga i min famn för han är inte den enda som smnat i famnen på mig. Det gör mig ännu mer övertygad av min längtan till fler egna barn eller ett jobb på ett dagis...

Nu ska jag stänga ner här men återkommer snart igen :-)

Heippa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det blir fler barn för dig :). Tror också du skulle passa att jobba på dagis. Ha en bra helg. Kramis!

2010-09-17 @ 17:10:40
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-18 @ 00:00:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0