Jobbhelgen avklarad!

Det känns underbart att ha jobbat färdigt helgen för denna gång. Den gick ju riktigt fort o smidigt med en av mina favvo-kollegor!!! Hon är verkligen kul att jobba med. Ordentlig o bra på alla sätt... Hon tyckte ungefär den samma.. hahah

Igår fick jag ett sms från min syster som gjorde mig jätte glad:
Hej vill du komma hit o äta? Vi ska äta Tacos, kram
Gissa 2 ggr om jag avböjde eller tog emot erbjudandet?? ;-) Det vart såklart att åka till mamma o syster efter duschen o jobbet. Det var jätte gott!!! Tack!

Jag hade packat en kasse med jobbkläder med mig för jag skulle till Diana, vi gick ut efter att ha suttit hos henne. Mesatdels på balkongen verkligen mysigt. Det går ju ff sitta ute men snart e det rätt kallt så passa på o njuta av den sensommarvärme som ska nå oss i nästa vecka. Jag ska nog försöka vara mycke ute då..

Vi gick till stan där jag drack 1 cider o en isvatten... Jag ville ju kunna jobba idag. Fick t om erbjudande att om jag ville dricka mer kunde mannen betala den lön jag förlorar, men jag sa som det e jag är lojal mot min arbetsgivare och min kollega. Vi jobbar ju bara 2 personal på helgerna så det skulle bli katastrof ifall något inträffade med vårdtagarna eller om man skulle behöva jobba helt själv :-(



Tack gumman för en väldigt avkopplande kväll.

Nu ska jag logga ut har t om somnat till me lappisen i knät.. Dags att dova kanske ;-)

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0